Zoeken
  • HIlde

Muscula klant in de spotlight: Lien Goven

Bijgewerkt: 4 feb 2020

Wij zijn bijzonder trots op Lien haar toewijding en consistentie!

Ze komt nu al 6 maand 2x per week trainingen, doet extra inspanningen om dagelijks te bewegen en maakt consistent gezonde voedingskeuzes.


Na wat zoeken heeft ze haar eigen weg gevonden, een methode wat voor haar werkt. Om haar doel te bereiken heeft ze niet alles moeten laten vallen maar gewoontes veranderd die zij kan volhouden.


Lees hier haar verhaal:


"Ik ben begonnen bij Muscula met het idee om gezonder te worden en gewicht te verliezen. Ik wou vooral minder lichamelijke klachten hebben en had als doel minstens 10kg kwijt te geraken. Voordien deed ik wel eens aan fitness en ging regelmatig squashen tot mijn partner wegviel.


Ik ben gestart in september 2018. Dit verliep niet altijd zo vlot. Het lukte door omstandigheden niet altijd om wekelijks te sporten en moest wat zoeken met mijn voeding.


Na wat zoeken heb ik de beslissing genomen om de training te combineren met weight watchers. Dit was in november 2018, toen heb ik een klik kunnen maken. Ik deed minstens 2X/week aan sport en volgde mijn voeding goed op. Ik gunde mij nog steeds dingen, maar liet er dan weer andere dingen voor vallen.


Ondertussen ben ik 21,1kg kwijt van november tot mei. Bovendien voel ik me veel gezonder. Ik voel me fitter en heb veel minder lichamelijke klachten. Ik merk ook door de opbouw van spieren dat mijn lichaam er helemaal anders uitziet."


In Lien haar verhaal horen we dat het in het begin niet zo vlot verliep. Als je wat meer van het één wil doen moet je misschien iets anders laten vallen. Het is een proces van vallen en opstaan en kijken wat werkt voor jou.

Het gaat om keuzes maken en prioriteiten stellen die in lijn liggen met je eigen waarden en normen. Dus dit is voor iedereen anders!


Wat werkt voor jou?


Laat ons jou helpen, wij stippelen samen een weg voor je uit!



Over Muscula:


• Gespecialiseerd in fitness voor vrouwen (krachttraining en uithoudingstraining).

• Pre- en postnatale fitness: fit voor, tijdens en na de zwangerschap. Extra aandacht voor het trainen van bekkenbodemspieren en buikspieroefeningen na de bevalling.

• Universitair geschoolde trainsters.

• Personal training, small group personal training en voedingsadvies.

• Fitness in Limburg: Diepenbeek dicht bij Hasselt, Bilzen en Genk.


Meer info:

Bij muscula vind je de geschikte fitness coach/personal coach (krachttraining en conditietraining) voor vrouwen in Limburg.

Onze praktijkruimte ligt in Limburg: Diepenbeek, vlak bij Hasselt, Genk, zonhoven en Bilzen.


Wij zijn gespecialiseerd in:

- Pre- en postnatale fitness. Wil je terug sporten na de zwangerschap? Dan moet je eerst zorgen dat je bekkenbodemspieren terug sterk worden. Je bekkenbodemspieren trainen zal sporten na de bevalling veilig maken.

Dus ben je van plan om zwanger te worden en wil je fit zijn tijdens de zwangerschap. Of ben je juist bevallen en wil je je buikspieren na de zwangerschap terug trainen?

Heb je vragen over welke fitness-, krachtoefeningen of conditieoefeningen je wel of niet mag doen? Wil je exact weten hoe je voor de zwangerschap, tijdens de zwangerschap en na de zwangerschap fit en sterk wil zijn? Kom dan zeker eens langs bij Muscula!

- Wij geven ook fitness aan vrouwen die last hebben van rugpijn, kniepijn, pijn aan de nek of last hebben van een hernia.

Heb je last van lage rugpijn, kniepijn of pijn aan de nek?

Dan is het zeer belangrijk dat je krachttraining doet vanuit een correcte basispositie. Als je de krachtoefeningen niet correct uitvoert kan je nog meer last krijgen van blessures. Als de krachttraining correct wordt uitgevoerd, ga je die klachten juist verminderen of zelfs helemaal uitschakelen! Wij geven aangepaste en verantwoorde oefeningen om rugklachten of andere klachten te verminderen.

- Je wordt begeleid door universitair geschoolde en ervaren personal coaches die zich bovendien constant bijscholen. De juiste begeleiding is zeer belangrijk om op een veilige en verantwoorde manier terug te sporten na de bevalling of om te sporten na een blessure.

- Veel vrouwen fitnessen nog op de foute manier om hun specifiek doel te bereiken.

Wat is jouw fitness doel?

Toename in kracht, conditie verbeteren, terug fit na de zwangerschap, fit tijdens de zwangerschap of spieropbouw na de zwangerschap, bekkenbodemspieren trainen na de bevalling, verminderen van rugpijn, kniepijn of nekpijn, terug sporten na een hernia, wil je meer spieren, vetpercentage naar beneden, afvallen zonder dieet of een beter zelfbeeld?

Zoek je professionele fitnessbegeleiding in Limburg en meer bepaald de regio Hasselt-Bilzen-Genk-Diepenbeek-Zonhoven? Twijfel niet langer en neem contact met ons op!

282 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven